Alla inlägg under september 2010

Av Magnus Lind - 28 september 2010 23:30

Dagen börja med att ta lilla pillan till Heron city o köpa en tröja (bild kommer längre ned) :p. Inte den coolaste tröjan man kan köpa men men inte mina pengar ;). Efter det så åt vi på Ikea, det blev en klassisk köttbulletallrik :p. Efter maten så åkte vi in till söder o mitt jobb :p. Ordnade lite saker där o sedan begav vi oss mot Annas hoods :p. Det va trevligt att få träffa hennes morsa. Vi gick runt i hennes hoods o leta bunkrar :p. Sedan åkte Anna o jag till min mammas jobb för vi skulle gå på bio. Vi såg på Inception o äntligen fattade jag va den handlade om :p. Sedan åkte jag hem me min morsa o Anna åkte hem :).        

Av Magnus Lind - 24 september 2010 21:10

Har inte uppdaterat på ett tag nu :p.

Gårdagen bjöd på en underbar promenad me Anna även om hon va lite dålig. Fick se hennes h00ds :p. Vi gick till rålis o längs vattnet där. Vi satte oss på en brygga o snackade :). Efter lite snack så gick vi tillbax mot henne o jag skulle dra mig hemåt eftersom fru idefjord väntade ililjeholmen. Fru idefjord va inbjuden till mig på lite våfflor o efter det så gick vi o såg resident evil 3D: afterlife. Den va bra :).

       


Fredag:

Idag så va mina mål att köpa biljetter till DIF-AIK i hockey, shoppa o gå på bio :).

Vi börjar med biljetterna tycker jag. Va på perrongen i västertorp o möts av att det inte går några tåg mellan gamla stan o t-centralen :p. Jag börjar snabbt tänka vart man kan köpa biljetter annars eller alternativ väg in till stan. Plötsligt kommer en kärring fram o frågar mig va som sägs i högtalarna. Hon börjar prata med mer mig o klagar på MTR. Blir lite smått irriterad på kärringen o hon bodde inne stan, klart då har man rätt o klaga! Man behöver inte åka med tunnelbanan om man inte vill det! :p. Aja, gick därifrån...ringde morsan o hon kom på att de säljer biljetter i globen, smart morsa man har! Tar bilen dit för skulle va smidigast.


Väl inne i biljettshoppen så visar det sig att det är i princip fullt o att man får sitta på ngt etage nära AIK-klacken. Anna som ska följa med blev väl inte så glad men pappa o jag ska skydda henne ;). Efter att de (dyra) biljetterna blev köpta så åkte jag o hämta upp fru idefjord. Vi åkte vidare till s(k)ärholmen o egentligen skulle Anna följt med men hon va sjuk så hon kunde inte, skulle ha vart mys om hon hade vart med! :). Fru idefjord o jag shoppa lite så nu är våra löner borta :D.


Efter jag hade lämnat fru idefjord hemma hos henne så hämtade jag morsan på jobbet. Vi åkte hem o sedan åkte vi mot kungens kurva o heron city. Vi åt middag där innan vi skulle bion. Jag åt sushi o det va väl gott :p. Sedan gick vi upp till bion o där vi träffade resten av sällskapet som skulle på bio. Vi såg Wall street, det va typ max 100 pers i salongen :p. Synd att anna va sjuk o inte kunde följamed för sakna verkligen henne :(. Filmen va bra iaf :).    

Av Magnus Lind - 22 september 2010 09:46

Blev väckt av att telefonen ringde. Det va "rörmokaren" som skulle rensa mina "rör", haha xD. Han kom runt 07:45 o efter att han hade spolat på så gick jag och tvättade i tvättstugan :p. Snart ska jag iväg o hämta min morsa, hon ska till banken :p. Sedan blir det jobb idag från kl. 17:00, trött jag e! :p. Slänger in en bild på min (goda) frukost ;).  

Av Magnus Lind - 21 september 2010 22:59

Idag har bjudit på en del roliga saker :p. Snackade med Anna i mobilen o hon berätta att hon såg en tvestjärt o så skrek hon xD.

Senare på dagen så bowlade jag med Millan o Chris. Det gick bra för mig som vanligt även om det är det sociala som man är ute efter :).

På kvällen blev det fotboll, Bajen-Degerfors. Bajen vann 2-1. Det händer inte så ofta ;).


Pillan, här är låten jag tänkte på när jag bad dig lyssna:

Av Magnus Lind - 20 september 2010 22:38

Idag va jag ledig :p. Jag hade stora planer på att åka till moderna museet o se på ngn utställning men självklart ska det va stängt just idag :p. Så Anna o jag sågs ändå i gamla stan o vi skulle ha käkat där men så blev det inte eftersom vi tyckte att det va bättre om vi käkade på heron city där vi skulle bowla me pillan. I gamla stan så va det en demostration mot att SD hade kommit in i riksdagen (lol) :p.


Jag vann iaf på bowlingen o sedan åkte vi hem till mig o tog det lugnt :p. Imorron blir det jobb o bowling igen, ska bli kul! :).

Min mat:

   

Val

Av Magnus Lind - 20 september 2010 00:12

Yes, alliansen har typ segrat! Sweet!

Sedan all diskussion runt detta, blir tokig men ändå kul att reta folk! xD

Ska reta morsan på ngt sätt senare idag...ska köpa en moderat-pin till mig själv iaf. Här ska skrytas! :p


Ska väl sova strax :p.


Av Magnus Lind - 19 september 2010 11:29

Idag är det jobb hela dagen men imorron är jag ledig :). Såg att jag hade jobbat 141 timmar o det kommer resultera i mkt pengar, då kanske man kan spara lite :).

Ja, imorron ska jag BOWLA och gå på moderna museet...inte bio :p. Tänkte slänga in en låt från youtube, men får man göra det här eftersom det inte är jag som har gjort låten o så? ^^

Av Magnus Lind - 16 september 2010 15:31


Skulle tvätta i våran tvättmaskin i lägenheten. Den har krånglat förut o jag skulle tvätta med inställningen att den skulle fungera, jo tjenare! Fybubblan va sur jag blev, så det va bara att pallra sig ned till tvättstugan o se om det fanns ngn tid där o det gjorde det. Nu när jag gick ned dit så hade jag glömt en tröja här uppe, orkade inte gå ned igen så hängde ut den o mumlade sura saker!

Nu ska jag fixa matlådor o sedan kommer Anna hit o vi ska laga mat o kolla på fotboll om jag får bestämma :).

Mkt mat idag! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards