Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Måndag

Av Magnus Lind - 20 september 2010 22:38

Idag va jag ledig :p. Jag hade stora planer på att åka till moderna museet o se på ngn utställning men självklart ska det va stängt just idag :p. Så Anna o jag sågs ändå i gamla stan o vi skulle ha käkat där men så blev det inte eftersom vi tyckte att det va bättre om vi käkade på heron city där vi skulle bowla me pillan. I gamla stan så va det en demostration mot att SD hade kommit in i riksdagen (lol) :p.


Jag vann iaf på bowlingen o sedan åkte vi hem till mig o tog det lugnt :p. Imorron blir det jobb o bowling igen, ska bli kul! :).

Min mat:

   

 
 
Emeli

Emeli

21 september 2010 12:30

Fin blogg, nu har jag också hittat hit. :)

http://themli.blogg.se

Magnus Lind

21 september 2010 22:58

Awesome!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Lind - 20 januari 2011 22:57

  Tjaba!   Nu har jag äntligen hittat tillbax till min blogg. Har inte skrivit sedan november förra året!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har hänt så mkt saker efter jag skrev det sista inlägget. Jag fyllde år den 14:e november, min sötnos (anna) fyllde ...

Av Magnus Lind - 3 november 2010 12:30

Nu e jag en riktig toffel, anna sa till mig att jag inte hade bloggat om söndagen o måndagen o det tar jag som om hon vill att jag ska skriva hihi ;). Puss på dig! :p   Söndag: Dagen började med att jag vakna kl. 07:50 som jag allt ställer klocka...

Av Magnus Lind - 30 oktober 2010 09:36

Torsdag: Dagen började med att man gick upp kl. 08:30 o började fixa sig iordning för dagens bravader! :p. Kl. 10:30 hade morsan rehab tid vid globen o skjutsade henne dit för jag är ju världens bästa son :). När vi hade kommit dit så hade jag inget ...

Av Magnus Lind - 27 oktober 2010 22:43


Tisdag: Tisdagen bjöd på en massa häng med min KÄRA Anna. Va med henne i princip hela dagen :p. Först va vi i stan o fixade lite biljetter o på arbetsförmedlingen o åt lunch. Efter det så åkte vi till min mammas jobb o hämtade bilen. Vi åkte hem med ...

Av Magnus Lind - 20 oktober 2010 10:33


Idag är det onsdag o det betyder ledigt för min del *yey* :p. Det har blivit lite ändringar i veckans planeringar, skulle gått på bio imorron men det blir inget av det så antagligen så blir det av nästa vecka :p. Va intressant o snacka om lite allvar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards