Alla inlägg under november 2010

Av Magnus Lind - 3 november 2010 12:30

Nu e jag en riktig toffel, anna sa till mig att jag inte hade bloggat om söndagen o måndagen o det tar jag som om hon vill att jag ska skriva hihi ;). Puss på dig! :p


Söndag: Dagen började med att jag vakna kl. 07:50 som jag allt ställer klockan på om jag ska jobba en heldag :p. Det va mkt att göra på jobbet så man va ju typ glad att få sluta 17:30. Innan jag sluta så hade man styrt upp planer på att Anna skulle komma till mitt jobb så vi kunde gå på bio tillsammans på heron. Mina föräldrar skulle oxå med på bio fast inte samma film så de hämtade anna o mig på mitt jobb.

Vi kom till bion strax efter 17:45 o våran film som anna o jag skulle se började kl. 17:55 så det va lite tajt om tid men men. Biljetter va färdigköpta o det som va kvar att köpa var dricka, det va en lång kö när man kom till godisförsäljningen :p. Vi hann in innan "the social network" började, vilken tur! :p. Filmen va bra tycker jag, mkt snack men bra :). Efter filmen va slut fick vi sitta o vänta lite på mina päron som va inne på en annan film o efter deras va slut så gick vi o åt middag. Vi åt middagen på food courten i heron, alla åt wok :p. När vi kom hem så gick anna o jag in till mitt rum o mös :).


Måndag: Måndags morgonen va underbar :p. Anna hade sovit över så vi gick upp vid kl. 09 o åt frukost :p. Sedan gick vi tillbax till sängen o mös medans jag väntade på ett viktigt samtal :p. Kl. 13 började jag jobba så det blev inte så länge vi va hos mig :).

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards