Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Fredag

Av Magnus Lind - 24 september 2010 21:10

Har inte uppdaterat på ett tag nu :p.

Gårdagen bjöd på en underbar promenad me Anna även om hon va lite dålig. Fick se hennes h00ds :p. Vi gick till rålis o längs vattnet där. Vi satte oss på en brygga o snackade :). Efter lite snack så gick vi tillbax mot henne o jag skulle dra mig hemåt eftersom fru idefjord väntade ililjeholmen. Fru idefjord va inbjuden till mig på lite våfflor o efter det så gick vi o såg resident evil 3D: afterlife. Den va bra :).

       


Fredag:

Idag så va mina mål att köpa biljetter till DIF-AIK i hockey, shoppa o gå på bio :).

Vi börjar med biljetterna tycker jag. Va på perrongen i västertorp o möts av att det inte går några tåg mellan gamla stan o t-centralen :p. Jag börjar snabbt tänka vart man kan köpa biljetter annars eller alternativ väg in till stan. Plötsligt kommer en kärring fram o frågar mig va som sägs i högtalarna. Hon börjar prata med mer mig o klagar på MTR. Blir lite smått irriterad på kärringen o hon bodde inne stan, klart då har man rätt o klaga! Man behöver inte åka med tunnelbanan om man inte vill det! :p. Aja, gick därifrån...ringde morsan o hon kom på att de säljer biljetter i globen, smart morsa man har! Tar bilen dit för skulle va smidigast.


Väl inne i biljettshoppen så visar det sig att det är i princip fullt o att man får sitta på ngt etage nära AIK-klacken. Anna som ska följa med blev väl inte så glad men pappa o jag ska skydda henne ;). Efter att de (dyra) biljetterna blev köpta så åkte jag o hämta upp fru idefjord. Vi åkte vidare till s(k)ärholmen o egentligen skulle Anna följt med men hon va sjuk så hon kunde inte, skulle ha vart mys om hon hade vart med! :). Fru idefjord o jag shoppa lite så nu är våra löner borta :D.


Efter jag hade lämnat fru idefjord hemma hos henne så hämtade jag morsan på jobbet. Vi åkte hem o sedan åkte vi mot kungens kurva o heron city. Vi åt middag där innan vi skulle bion. Jag åt sushi o det va väl gott :p. Sedan gick vi upp till bion o där vi träffade resten av sällskapet som skulle på bio. Vi såg Wall street, det va typ max 100 pers i salongen :p. Synd att anna va sjuk o inte kunde följamed för sakna verkligen henne :(. Filmen va bra iaf :).    

 
 
Emeli

Emeli

2 oktober 2010 00:51

Fina tröjor :)

http://themli.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magnus Lind - 20 januari 2011 22:57

  Tjaba!   Nu har jag äntligen hittat tillbax till min blogg. Har inte skrivit sedan november förra året!!!!!!!!!!!!!!!!! Det har hänt så mkt saker efter jag skrev det sista inlägget. Jag fyllde år den 14:e november, min sötnos (anna) fyllde ...

Av Magnus Lind - 3 november 2010 12:30

Nu e jag en riktig toffel, anna sa till mig att jag inte hade bloggat om söndagen o måndagen o det tar jag som om hon vill att jag ska skriva hihi ;). Puss på dig! :p   Söndag: Dagen började med att jag vakna kl. 07:50 som jag allt ställer klocka...

Av Magnus Lind - 30 oktober 2010 09:36

Torsdag: Dagen började med att man gick upp kl. 08:30 o började fixa sig iordning för dagens bravader! :p. Kl. 10:30 hade morsan rehab tid vid globen o skjutsade henne dit för jag är ju världens bästa son :). När vi hade kommit dit så hade jag inget ...

Av Magnus Lind - 27 oktober 2010 22:43


Tisdag: Tisdagen bjöd på en massa häng med min KÄRA Anna. Va med henne i princip hela dagen :p. Först va vi i stan o fixade lite biljetter o på arbetsförmedlingen o åt lunch. Efter det så åkte vi till min mammas jobb o hämtade bilen. Vi åkte hem med ...

Av Magnus Lind - 20 oktober 2010 10:33


Idag är det onsdag o det betyder ledigt för min del *yey* :p. Det har blivit lite ändringar i veckans planeringar, skulle gått på bio imorron men det blir inget av det så antagligen så blir det av nästa vecka :p. Va intressant o snacka om lite allvar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards