Alla inlägg under januari 2011

Av Magnus Lind - 20 januari 2011 22:57


Tjaba!


Nu har jag äntligen hittat tillbax till min blogg. Har inte skrivit sedan november förra året!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det har hänt så mkt saker efter jag skrev det sista inlägget. Jag fyllde år den 14:e november, min sötnos (anna) fyllde 19 år, julafton och det inkluderade jobb då, en händelsefattig(!!) nyår o för ett par dagar sedan så fick jag reda på att man har fått en "fast"tjänst på mit jobb. Kan väl försöka göra en kortsammanfattning av de grejorna.


November(2010): På min födelsedag så firade jag med familj, släkt, vänner och flickvän. Kommer väl inte ihåg just nu av vad jag fick men kommer ihåg vad jag fick av min tjej. Fick en romantisk middag o bowling och även kalsonger. Hon hade även gjort ett jättefint kort. Två veckor efter min födelsedag så blev det fest o det va både gott o ont. Tjejen kunde tyvärr inte va med eftersom hon blev sjuk. Fast det va astrevligt att samla det gamla gänget under samma tak :).

   

December(2010): Det man kommer mest ihåg från December är väl älsklingens "tjejmiddag" då man fick närvara, det va trevligt att få träffa hennes kompisar. Några dagar senare va det dags för hennes födelsedag, då fick man bekänna färg o träffa hennes släkt. Hennes släkt va trevlig o det kunde ha gått mkt sämre. Hon fick världens finaste kollage av mig och jag är så stolt över det! :D.

På julafton så blev det jobb på morgonen och sedan hem för att fira jul med släkten, en liten ovanlig julafton :D. Blev jobb hela julen typ, lite tråkigt? Ja! :p.

Sedan på nyår lyckades jag och min flickvän bli sjuka men vi lyckades ändå festa lite hos Kim ;).    


Januari(2011): 2011 startades hemma hos min älskling för vanligtvis startas det nya året på hemmaplan. Sedan har januari traskat på med mkt jobb o mkt sällskap av älskling :p. Idag så har jag och Pillan vart mkt effektiva. Vi har tvättat, lagat mat och bakat sockerkaka (pillan). Det blev även så att jag gjorde min omtalade hoogie :D. På kvällen har jag vart på bio, såg "Änglagård". Det va lite intressant att se den i 3/4-bild.  

Hej då tillsvidare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards